Hej hej

Har suttit här nu några timmar och försökt pilla med designen på bloggen. Som ni ser så är den inte speccielt vacker men den får duga så länge tills jag hittar någon som kan hjälpa mej :)

Som ni kan läsa till höger så handlar denna bloggen om mej... Att jag försöker gå ner i vikt. Men inte bara om det såklart. Kommer skriva om kärlek, vänskap och massa grejer.


Det är valborg, dom flesta är nog ute och festar nu. Men jag sitter här och möglar. Jippi.. not.

Men jag var inte direkt på humör för att festa idag. Hade ändå blivit för full då jag knappt ätit idag. Men man måste ju få ha lugna helger ibland också, right ?


Nu ska jag inte tjöta mer, skriver mer imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0