Fyfan för dej.

Hur kan du ens säga något sånt? Du är ju helt pantad i huvvet. Du fattar inte hur dåligt du får folk att må, specc min bror.
Han ringde mej idag och sa att du sagt "flyttar du inte nu så tar jag livet av mej". Hur tror du han känner sej nu? Han mår skit pga dej, För han vet att om han flyttar så kommer du ta livet av dej och om han stannar kvar så tar du livet av dej. Han vill så gärna rädda dej, han stannar kvar hos dej trotts att han vill, för han är livrädd att du ska dö om han inte är där.
Men du ser ingen annan utväg längre, du har varit deprimerad sen jag och min bror var små och nu har du verkligen nått botten. Du vågar inte längre öppna dörren för du vet att det kan vara polisen som kommer tvinga iväg dej från ditt hus. Du har inga pengar, för du vägrar att jobba och du har blåst soc. 

Du har svikit så många människor, min lillasyster som jag bara träffat 1 gång, jag vet hur hon känner sej, hon trodde under hela hennes barndom att det var hennes fel att du inte brydde dej, visste du det? Antagligen inte... Jag önskar så jävla mycket att jag hade fått ha kontakt med henne, men dom få gånger du har träffat henne så har jag inte fått följa med.

Mycket känns skit just nu, är hos D så mycket det går för jag orkar inte....


Nu ska jag ringa min bror, vi måste komma på en lösning på allting för han vill därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0