Hemma.

Sitter hemma nu med min lillasyster som sitter och äter glass. Vi har precis ätit middag, blev fiskbullar med potatis, blev proppmätt trotts att jag inte åt mycket.

Vet inte vad jag ska göra ikväll, blir nog bara att vara hemma tror jag då jag ska upp tidigt imon och åka till min bror och försöka tvinga hit honom, för han kan inte bo hos pappa mer nu, dom har ingen el eller någonting längre.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men den 20:onde så bryts kontakten mellan mej och J. Det känns inte det minsta kul. fanfanfan. Jag vill verkligen inte. Känns som om vi knappt har kontakt nu då hennes pojkvän raderar mina sms och mitt nummer hela tiden. Jaja det finns inte mycket vi kan göra åt saken...

Kommentarer
Postat av: Yumi

sv: nej, han är utomlands så det har inte varit något firande.

2009-07-02 @ 18:15:13
URL: http://fakeidentity.blogg.se/
Postat av: J

Och fy fan vad jag är ledsen..

Det var ju du och jag mot världen </3

Jag lovar dig, jag ska fortsätta kämpa, kämpa för de du och jag tror på!

<3

2009-07-08 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0