Turkiet

Gick upp runt 9 och hoppade in i duschen. Hade försovit mej och fick skynda.
Jag mamma och min lillasyster skulle skjuttsa D.E till flygplatsen, han ska åka bort till Turkiet i en månad.
Ganska skönt tycker jag, då slipper jag honom ett tag.

Hann inte äta frukost imorse heller, tog bara en kopp kaffe:)
Snart blir det lunch, blir fiskgratäng, kommer bara ta pyttelite, kan säga att jag tänker äta sen när vi kommer till mormor och hoppas på att hon glömmer bort det.

Har inte kunnat träna något idag heller :/ Känns inte bra, inte alls, men får gå en långpromenix senare.

Ska nog ringa älskling strax och se om han e vaken , har fört över pengar till honom så han kan köpa vin till mej :)

Vi hörs innan jag går antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0