When thin is not enough.

Jag har funderar så många gånger, är det verkligen värt det?
Tänk den dagen jag står på vågen och har nått vikten jag vill ha, kommer jag vara nöjd då? Eller kommer jag vilja gå ner ännu mer? Jag vet inte, jag vet ingenting

Vad är det här för tankar egentligen??! Jag tänker inte ge upp. Jag får inte ge upp!!! Jag har kommit för långt för att sluta nu. Jag ska klara det här, no matter what. Och vågen borde jag skita i, siffror säger ingenting, jag slutar när jag är SMAL. Det är 7 kilo kvar,och krävs det 10 kilo för att bli smal, ja då ska jag gå ner det också.
För smal.. Ja smal det ska jag bli. Jag ska bli vacker, men just nu känns smal och vacker så långt bort.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi ska kämpa vi ska klara det <3

2009-07-10 @ 20:08:31
URL: http://myobsessson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0