Wiho!

Idag har varit en bra dag, (med maten alltså).Eller ah nu är det iofs en ny dag men ni fattar. Känns som om jag har många bra dagar just nu, äter inte så mycket.
Till frukost blev det en halv grov macka med en kaffe till det.
Sen åt jag en knäckemacka till lunch när jag kom hem, och till middag blev det donken. Grekiska salladen som jag alltid tar va slut :( Så fick bli en ost och skink sallad, usch va den var äcklig. Jag skippade osten så det var ju bra, och salladen var pytteliten haha så det var också bra.
Har druckit ett glas juice nu på kvällen, kanske var lite onödigt, kunde tagit vatten istället, men gjort är gjort, eller hur ?

Imon blir det träning som vanligt på spinningcykeln, ska cykla i 30 minuter, det blir nog bra.

Gonatt på er, puss!


Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0