Akuten

Gud va jag är trött haha, ändå har jag sovit ganska länge.
Var på akuten inatt med D, dom sa att det inte var någon fara med honom och att han snart skulle se ut som sej själv igen:P Trodde vi skulle få sitta där mycket längre men skulle gissa på att det blev 2 timmar eller något.
När vi kom hem somnade jag nästan på en gång.

När jag vakade satte jag på mobilen som hade stängt av sej och då hade jag fått sms av mamma som frågade om jag skulle med till ullared, och självklart ville jag det men klockan blev för mycket så vi bestämde att vi åker på onsdag istället.
Nu sitter jag här och kollar på teletubbies med min lillasyster, jag mår kasst, känner mej uppsvälld, har iaf dubblat mina kappslar idag så får hoppas inte min mage blir helt cp sen.

Bloggar senare när syrran lagt sej.

Kommentarer
Postat av: J

Hoppas att din mage inte blir cp sen. Haha bara för att min blev de. ;)



Du är för goo =)

2009-06-21 @ 21:35:51
Postat av: Alexandramarias

SV: ja photoshop är fantastiskt ju mer man börjar lära sig av det! :)

2009-06-21 @ 22:32:08
URL: http://alexandramarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0