Bästa dagen!

Hmm, vad ska man skriva...
Igår var bästa dagen på länge :) Gick i stan hur länge som hellst med C. Jag köpte varmvax så ska nog vaxa benen nu snart. Sen sprang vi runt lite här och var i stan, när klockan var kvart över 6 hamnade vi i en tatueringsstudio och vi blev jävligt sugna på att tatuera oss. Men killen som var där höll på med någon annan och när dom var klara så stängde det. Och det var väl ganska tur för oss egentligen, för när C, kom hem så läste hon lite om den studion och killen där brukar tydligen vara full när han gör sina tatueringar och göra massa fel haha. Så vi ska till redbergs och kolla på en studio där som verkar bra.
Efter stan ville C att jag skulle med henne hem. Men jag hade bestämt med D, som var ensam hemma, men hon tjatade och tjatade haha men jag gav inte med mej. TUR!
Jag och D hade bestämt att vi skulle beställa hem mat så jag tog ut lite pengar innan jag kom upp till honom, hade tänkt att bjuda honom. Men iaf när han öppnar dörren känner jag lukten av mat och då tänker jag "men har han redan ätit eller"
sen tittar jag in i vardagsrummet och vid bordet hade han dukat upp jättefint=D Han hade gjort potatisgratäng, jättegott var det:) Så hade han köpt vin och en cider till mej. Jag var jätteglad hela kvällen igår. Efter maten såg vi på en film som jag köpt, "happy gilmore". Efter filmen, då var väl klockan runt 23-23:30, då sprang jag ner till affären och handlade lite:)
Myspys hela kvällen:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0