Chips

Helt andfådd, fick precis springa ner till affären för att handla chips, jag hann precis.
D, hade smsat och fråga om jag kunde gå och köpa då han fortf var på konsert, ACDC på ullevi.
Köpte äckliga chips, eller ah det är D,s favvochips men jag är inte så förtjust i dom, så dill blev det.
Kommer inte äta, tänker inte bli tjockare än vad jag redan är.

Jag och K snackade skitmycket i fredags när vi var på väg hem, han försökte få mej att se att jag inte är tjock men jag vet att jag är det och det går inte att få ur det ur mitt huvud. Han berättade massa grejer om sej själv som jag inte behöver nämna här men ja, känns lite dumt att han ska behöva bry sej om att jag vill gå ner i vikt då hans ord inte kommer få mej att vilja sluta, men det var skönt att snacka ändå.

jaja nu ska jag vänta på att D ska komma .

Kommentarer
Postat av: sierra

hej , har en frågestund på min blogg just nu, ställ gärna en fråga =)

ha en bra dag!

2009-06-22 @ 11:51:45
URL: http://sierrathompson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0