Det blir bra.

Sitter och snackar med J på msn. Det börjar kännas bättre.Vi ska klara det här nu, jag känner det, vi måste klara det här!
Det är du och jag, mot alla andra!


Så, jag bloggade inget igår, hade inte tid, jag var med en kompis som jag inte träffat på hur länge som hellst, min lilla H.
Vi har alltid kul tillsammans, jag skrattar hela tiden. Fast lite jobbigt var det också för hon e typ hungrig hela tiden och bara äter och äter, o så är hon sjukt smal också, 170 lång o väger 49 kilo. Ge mej hennes kropp typ, hon kan inte gå upp i vikt, vad hon än äter, varför kan inte jag vara sån?

Nej, pallar inte skriva så mycket mer nu, kände bara för att ge er en uppdatering. Vill förresten byta min design, fast jag är sämst så om någon tycker de tär kul o fixa så får ni gärna göra min haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0