Dubbla.

Godmorgon, som vanligt så har jag sovit länge. D var ju här igår så vi satt och kollade på naruto och one piece, gud va längesen det var jag såg det haha men det var bra.

Min frukost idag blir en kaffe- 3 kcal och så ska jag dubbla mina vinägerkappslar, min mage blev inte konstig igår men den kommer säkert bli det idag haha, jag får se:)

Efter frukosten så ska jag med D till ams och så ska vi till västtrafik och försöka få bort hans böter.

Kanske tar med mej datan till D sen jag får se, annars bloggar jag där:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej jag vet ej om jag har svarat på din kommentar förrut, men nu när jag tittade igonom kommentarerna så hittade jag din kommentar som stod att den inte var accepterad. Du frågade om bloggdesigner. Såhär har det varit, jag har hjälpt eller gjort en design utefter personens önskemål utan att ta betalt. Det som har gällt är att visa att det är jag som har gjort designen. Ingen betalning eller så. Just nu har jag lite kärvt med ork, däremot om du tar till mig på msn kan jag alltid se vad jag kan göra om du så vill göra det helt enkelt. :D



Ha det bra!



Det var en liten fukost du. :(

2009-06-22 @ 22:27:24
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0