Färga håret?

Hungern börjar komma smygandes men jag tänker då inte äta, ska ta mej ett stort glas vatten så jag kan känna mej mätt för en stund.

Har lust att springa ner till affären och köpa hårfärg, men får nog vänta tills H kommer hem. Hon är den enda som kan färga mitt hår utan att det blir massa fläckar överallt, bara 2-3 veckor kvar!! Blir nog svart som vanligt, får hoppas att färgen sitter kvar längre än en vecka när jag väl färgat det. Det är typ som om jag tonar håret ,men har kollat och det är färg som jag använder men ändå så försvinner det. Min vän C tycker jag borde bleka håret först och sen färga svart men det sliter så mycket... Så om någon vet varför färgen inte fastnar på mitt hår så säg gärna till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0