Heej

Internet slutade fungera igår på datan, stod att min ipadress var ogiltligt så har inte kunnat blogga förräns nu:)

Har iaf varit i stan hela dagen med min mamma, har varit jättetrevligt, har nog gjort av med en del kalorier då vi gick jävligt mycket. Vi satte oss på ett café och fikade, eller ah mamma tog värsta feta chokladkakan haha och jag tog en kaffe bara. Vid 6 så drog vi på bio, såg "män som hatar kvinnor", skitbra film!!! Om ni inte sett den så måste ni se den.

Aja efter bion så tog vi bussen hem, beställde med oss mat hem, mamma skulle egentligen gjort en sallad idag men det blev så sent så vi gick till en turkisk resturang och delade på någon kötträtt. Skitgott var det, är iaf glad att vi delade så det blev nog inte många kcal.

Har fått 2 fina block idag också av mamma så dom ska jag göra thinspo-böcker av:)

hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: åhh shit va najs! vad har du för målvikt? :)

2009-06-16 @ 00:49:31
URL: http://orkaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0