Helgen...

I fredags vaknade jag upp hos D... Jag hade sagt att jag skulle städa lite efter torsdagen men han hann upp före mej haha och städade.
Vi gjorde inte så mycket på dagen, men runt 5 så drog vi mot systemet och handlade lite gott. Lite senare så kom det upp lite folk till D, vi drack lite och hade det trevligt:) Efter ett tag skulle några gå till en fest men vi stannade hemma för min vän C kom och J o K kom också. C hade med sej massa att dricka haha så man blev ganska full. Sen så vaxade hon lite av mitt ben haha och lite av K,s ben också hahah, riktigt snyggt.

Mitt i natten bestämde vi oss för att gå ut och gå lite. Vi hamnade på en lekplats och där slog jag i mitt huvud... Jag har fortfarande ont :( Ajj,ajj. Sen fortsatte vi gå, bestämde oss för att vi skulle till D igen.
Någonstans här spårade allting ut typ. D och K hörde någon roppa så dom gick dit...Sen sa C något till mej så jag sprang iväg och bröt ihop i en tunnel, efter ett tag märkte jag att alla var borta. Jag fick lite panik och började leta efter någon, jag hittade ingen och började skrika efter C. Hon roppade tillbaka men när jag skrev "var e du" så tystnade det. Jag fortsatte och leta, klättrade upp någonstans och ramlade o slog i ryggen + att mina byxor blev förstörda. Det tog ett tag tills C och J kom. Dom gick väldigt fort och sa bara "kom". J hade allas mobiler och nycklar som folk hade tappat och vi gick till K,s lägenhet. Jag satte mej på balkongen och väntade, väntade och väntade på att D skulle komma. Han kom inte så jag bestämde mej för att gå ut och leta, precis då kom han. 
Han berättade vad som hänt och vi gick hem till honom och satte oss på hans balkong och drack lite sen somnade vi.

På lördagen gick jag upp och städade efter alla, sen kom mamma och hämtade mej och vi åkte till mormor och morfar som fyllde år. Segt..

Igår (söndag), så åkte familjen och köpte en ny tv. Najjs ! :)

Finns inte mycket mer att berätta men helgen har varit bra förutom fredagsnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0