Helgen!

Det är måndag, men fortfarande helg för mej då jag inte jobbar hehe.

Helgen har varit bra, igår var min bror här, för pappa släppte inte in honom i huset så han fick sova här, vi hyrde Twilight och han smaskade på äckelchips :P
I lördags var jag hemma hos D, mot eftermiddagen så drog vi ner till hans kompisar och chillade, sen drog vi hem igen haha, en timme efter vi kommit hem så ringde K och bad oss komma ner och det gjorde vi. Där satt dom och drack lite:) När det började bli kallt så skulle vi dra hem till K, men alla killar var ju så jävla sega haha tog fan hundra år att komma hem till honom så jag och C tog nyckeln och drog dit själva.

Vi var där till typ 5 på morgonen och då hade jag, C och K suttit och snackat ett tag. Dom snackade om att jag måste äta och att jag inte är det minsta tjock, jag satt seriöst och skakade under hela samtalet, efter vi snackat så ställde sej K och lagade mat till mej :O Han la upp värsta stora portionen till mej så orkade inte äta upp allt. Det kändes inte så bra att äta så sent/tidigt, när jag skulle lägga mej bara en halvtimme efter men det var ändå snällt gjort av honom.

Nu ska jag dra och shoppa :) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0