Hemma hos D

Kom precis hem till D, han bad mej köpa med en cola som vi kunde blanda med så jag gick in i konsum, gick till drickorna, så började jag rota i min väska men där låg ingen plånbok haha så den hade jag glömt hemma, osis. Men vi drar snart till roy och köper en cola så det är chill.
Vet inte om det blir direkt fest ikväll får se vad alla andra ska göra men alla brukar oftast vara hemma hos K och ta det lugnt. Men jaja vi får se!



Kände förut när jag var hemma att jag inte mådde speccielt bra, kände mej helt vinglig, så jag tog ett glas vatten och kände mej genast bättre. Jag måste börja dricka mer, blir ju helt uttorkad, dricker knappt någonting på dagarna om det inte är för att hålla mej mätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0