Idioter

Igår drog jag och D hem till K där vi drack lite. Jag behövde inte få i mej mycket för att bli påverkad haha. Runt 10 så drog jag och D hem till mej för att hämta mitt leg sen så drog vi till krogen där alla var. Kvällen var bra tills 2 st blev utslängda för jag vet knappt vad:S Orkar inte förklara allting som hände men kan säga att vakterna tog med en av killarna ner till något rum och misshandlade honom. Dom utnyttjar sin makt så hårt!!! Dom tror väl att dom kan göra hur dom vill utan att komma undan.
Så alla drog till sjukhuset för att hämta J, kom väl hem runt 6 på morgonen. Riktigt segt men ah, orkar som sagt inte förklara hela kvällen, var alldeles för mycket som hände men dit drar jag inte igen. Jävla pissvakter.

Kommentarer
Postat av: JustYou

Ofta? Vilka jävla polare du har! (inget illa menat) Man gör ju fan inte så! Det går sådär... Hur går de för dig?

2009-06-14 @ 16:18:50
URL: http://longwaydown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0