Igår och Idag

Jag skulle ju fasta igår. Hur gick det då? Inte så bra men jag är faktiskt nöjd ändå. Jag höll mej hela dagen, tog bara 2 koppar kaffe, men vid 8-tiden så hade D.s pappa gjort middag, kände att jag var tvungen att ta lite så det inte skulle bli några frågor, tog inte alls mycket och åt sjukt långsamt, alla blev klara före mej så jag är nöjd. Efter middagen så gick jag och D ut och tog en liten promenad.

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade runt 1-tiden, gjorde mej iordning, åt lite frukost. Tog en liten kopp med lite mjölk och special K i. Tänker inte äta någonting innan middagen och ingenting efter middagen heller:)

Ikväll kanske det blir fest, D har varit och köpt lite dricka. Så får se vad som händer ikväll.

Nu ska jag ner och hämta min lillasyster på dagis så bloggar när jag kommer hem. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0