Middag.

Har precis ätit middag, blev ganska sent men vart ändå inte hungrig innan. Tog bara en bit kyckling faktiskt så har inte kommit över 500 kcal idag, och tänker inte äta något mer förräns imorgon:) Fan, det känns verkligen som det går bra nu, det gäller bara att jag håller det här och inte börjar äta, för när jag väl börjar äta då finns det fan inget stopp så, men nejnej nu ska jag klara det, 6-7 kg ska bort :) Wiho!'

Mamma ringde förut också, det fanns tydligen 3 lägenheter lediga i vårat hus, antar att min bror kommer söka 1:an och jag och D ska försöka få 2:an. Hoppas!!!! Håll tummarna för oss :)

Nu ska jag och D åka och hämta hans pappa på landet, bloggar när jag kommer tillbaka, puss!


Kommentarer
Postat av: sandra

hej! hur mycket väger du och hur lång äru? :)):

2009-06-14 @ 22:42:25
URL: http://orkaaahh.blogg.se/
Postat av: F

Du är duktig gumman fortsätt så här och jag ska bli lika duktig som dig det är precis så för mig med när jag väl börjar äta så ja då blir det som det blir.

Hoppas ni får lägenheten :D

Puss.

2009-06-15 @ 06:13:51
URL: http://myobsesssion.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0