Middag=ångest

Har precis ätit middag. Tog hur lång tid som hellst för mej att äta, fick ångest när mamma la upp maten till mej, jag brukar inte få det när jag äter, det är efter isf.
Det blev iaf lax, åt halva och sket i potatisen, tog lite sallad till. Jag blev skakig när jag satt och åt och mamma frågade om det inte var gott för att jag åt så långsamt, men jovisst det var gott men jag mådde bara illa av tanken på mat liksom.

Imon ska jag hem till C... Känner lite ångest över det också faktiskt, för hon vet att jag tycker att jag är  tjock och inte äter så mycket så det skulle inte förvåna mej om hon fick mej att äta. Jag får inte!!! Jag vill inte äta!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ätstörning? :/

2009-06-04 @ 23:32:39
URL: http://inomnetempus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte? Middag blandat med ångest måste väl ändå tyda på det?

2009-06-06 @ 11:58:06
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0