Midsommar

Igår kväll...Midsommar, skulle bli en bra dag men den slutade inte så värst bra.
På dagen var jag i kungsbacka och firade midsommar med familjen sen fick jag skjutts till en fest, vi gjorde ölspelet och hade det trevligt, Efter ett tag gick vi upp till någons brorsas lägenhet och drack lite där, vi var inte där så jättelänge för sen bestämde  vi oss för att dra till linné istället, fråga mej inte varför vi skulle dit, det låg ändå en bit därifrån. Där gjorde vi ölspelet igen och när klockan blev typ 4 så bestämde vi oss för att ta den sista spårvagnen, men den missade vi, så det blev till att gå in till stan istället, men det var inte så långt.
Vid kompassen så började folk slåss, jag kommer inte ihåg så mycket, bara att jag började skrika för att någon skulle reagera, och då kom några vänner springandes och då sprang dom okända killarna iväg och vi sprang efter.. Jag ringde polisen men som vanligt är dom fuckade och fattar ingenting så jag bara klicka.
Sen gick vi till spårvagnen, det var blod överallt och jag bara grät, o alla frågade om dom hade slagit mej för tydligen hade jag också fått blod i ansiktet, usch. På centralen träffade vi några andra vänner som antagligen varit ute på krogen. Vi tog samma spårvagn hem, för alla bor typ på samma ställe, alla tyckte att jag och D skulle åka hem till mej istället men jag hade inga nycklar med mej.

Somnade typ direkt när jag kom hem till D, jag minns knappt hur jag kom till sängen :S
Jaja, finns inte så mycket mer att skriva om igår, minns knappt hälften av allt som hände..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0