Min dag.

Vaknade hos älskling vid 10 och gick in i duschen, sen sminka jag mej och var tvungen att äta frukost trotts att det var tänkt att jag inte skulle. Satte mej vid tv:n och kollade på våra bästa år haha och sen sjunde himlen.
Sen så fixade jag diskmaskinen för att göra D glad, och det tror jag han blev.
Runt 12 åkte jag hem, trodde jag skulle dö på spårvagnen, helt seriöst haha, dom nyaste spårvagnarna har ju inte fönster som går att öppna så jag kände hur jävla svettig jag blev och fick svårt att andas.
Väl hemma så mötta jag min bror och vi gick och hämtade vår lillsyrra för vi skulle ju åka till ullared idag. Men så blev det inte, för en viss person är dum i huvudet som vanligt.
Jaja, vi drog då till delsjön för att fika, alla tog glass, men jag tog en kaffe :) O självklart så skulle någon påpeka det. Min bror började tjata om att jag borde äta för jag är så smal och blabla, att han bara skojjat om att jag är tjock i alla år. Mm nu passar det va.

Nu sitter jag iaf hemma och väntar på middag, blir korv och potatis. Sen drar jag till älskling och ska se på film, blir antingen The terminal eller Half light. Hyrde tre filmer igår för 29 kr :) Vi såg en av dom igår och det var Phoneboot , tycker den var skitbra fastän dom var på samma ställe hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du vilja göra mig jätteglad och rösta på mig i veckans blogg http://hnaolsn.blogg.se/2009/june/bloggande-pa-bussen-finalisterna.html#comment



jag är nr 4 =)

2009-06-25 @ 12:35:04
URL: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0