Ösregn + grattis!!!

Fy fan vad det regnar ute. Är helt genomblöt nu haha, gick och hämta lillasyrran med mamma sen drog vi till lilla affären för jag behövde pengar till min mobil. Men lillsyrran älskar ju regn så det blev många stopp på vägen för att hon skulle ställa sej och plaska haha. Men på vägen hem fick jag henne att vilja tävla så vi sprang hem.

Nu låter det som om mamma lagar mat, känner mej inte direkt sugen på att äta då alkohol innehåller så jävla många kcal, men lika bra att ta lite så jag inte blir allt för full. Tänker fan inte ligga och spy hela kvällen, usch nej!

Förrestenn, GRATTIS J TILL STUDENTEN, HOPPAS DU HAR EN UNDERBAR DAG!
Ååh jag vill gå tillbaka ett år och få ta studenten igen. Min student var väldigt lyckad förutom på kvällen.
Jag blev magsjuk 2 dagar innan studenten, men när dagen var kommen så mådde jag bättre, fast jag var lite hängig. Men på kvällen låg jag och spydde. Kanske inte var så bra att dricka alkohol när man precis varit sjuk haha.
Men som sagt, hoppas du har världens bästa dag ,J, det förtjänar du:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0