Today!

Kom in för typ en timmesen eller något, var ute och gick ett tag, kunde inte sluta gå. Skulle egentligen bara till bilen  och kolla efter D's mobil men när jag var utanför mej själv igen så bara fortsatte jag. Gud va skönt det var när jag kom in, även fast jag hade kunnat gå mycket längre så kände jag mej ändå duktig.
Har inte ätit så mycket idag heller, till middag blev det köttgryta med potatis. skippade potatisen och tog bara några små köttbitar med sallad, sen skulle jag med mamma och lillsyrran på picknick med hela dagiset, alla tjockisar satt och åt massa kakor och bullar men jag satt bara och drack kaffe moha =)

Ska se om jag hittar någon rolig film att se på nu, hörs imorron.

Kommentarer
Postat av: F

Ja ibland så kan man bara inte sluta gå haha.



föresten tack :) du är duktig du med <3

2009-06-02 @ 09:04:06
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0