Upp och ner...

Vikten går upp och ner hela tiden, trotts att den egentligen bara borde gå NER. Men det är mitt eget fel det är bara jag som kan ha kontroll över min vikt och vad jag äter. Ibland går det sjukt bra med att inte äta och ibland trillar man dit, men trillar man dit går man bara upp så jag måste få mer kontroll över mej själv.
Jag lovar mej själv här och nu och till er som läser Imon ska jag fan ta tag i det här, jag har sagt det förut men nu lovar jag mej själv.. Nu ska jag fan ha kontroll. Innan veckan är slut ska jag ha gått ner 1 kg.

Tjockis!!


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: läggeer till dig ocksåååå :))

2009-06-10 @ 23:51:31
URL: http://justmeasusually.blogg.se/
Postat av: Longwaydown

Jag vest inte om man gör de faktiskt, men försök idag... Det kommer gå bra :) Lycka till ^^

2009-06-11 @ 12:30:32
URL: http://longwaydown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0