varit borta.

har typ bott hos D dom senaste dagarna. Det är så skönt att vara hemma hos honom och bara ligga på hans balkong :)
Har börjat träna på hans brorsas träningscykel också, ska cykla varje dag i 20-25 minuter, för då förbränner jag 200-250 kcal :D  skitbra.

Igår var vi uppe på D,s land med hans föräldrar, vi skulle kolla på matchen. Den började ju skitkasst, blev ju 3-0 till england ganska fort, så vi tyckte inte det var kul att kolla, så då satte vi i ACDC-dvdn som D,s pappa hade fått. Men när vi satte igång matchen igen så stod det 3-3 haha, men tyvärr vann vi inte.

Såå, vad har mer hänt då.. Ah som alla säkert vet så har ju Michael Jackson dött. Jag trodde inte på det när jag fick reda på det, fick ett sms av en kompis som skrev det så jag kollade text-tv och jovisst var det sant, så jag smsade en annan vän som ringde och grät, man kunde inte fatta att han var död.
Några av mina vänner skulle ju på hans konsert så får hoppas dom får tillbaka sina pengar nu iaf..

Nu ska jag kolla på film med lillsyrran så vi hörs sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0