Vill väga mej.

Satte klockan på 9, den ringde och jag somnade om och vaknade nu, fan!. Började känna mej lite stressad eftersom jag och D skulle till ams så jag slängde i mej frukost ganska fort och nu fick jag ett sms att vi ska dit imorgon istället.
Ångest, visserligen var det inte så mycket frukost, tog det vanliga ett litet glas med special K och fil. Fan jag kunde ätit långsamt, nu gick det alldeles för fort, nu blir jag tjockare!
Jag vill väga mej, men jag vågar inte ställa mej på vågen, jag tror jag har gått ner lite men tänk om jag väger mej o så har jag gått upp ? Nej, jag vågar  fan inte, jag hatar att se dom siffrorna på vågen när dom stannar och man tänker "men väger jag verkligen så mycket."
Det känns som om denna dagen kommer vara en pissdag, jag kommer inte orka någonting, bara sitta här i soffan och stirra in i datan.

Bloggar sen, tänkte duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0