Abc-dieten

Blev köttfärsås till middag.. Ingen spagetti.. Nejnej det är inget för mej hehe :)
Får inte äta något mer idag..
Drack en kopp kaffe nu.. Känner mej helt uppsvälld !!! Det känns inte bra. Känns som att jag tryckt i mej 20 hamburgare.. :/


Mamma har verkligen börjat jobba sej på mej nu.. Inte bra det. Hon snacka om att hon märker på mej att jag inte äter.. Hon säger att jag är väldigt irriterad hela dagarna och att hon märker att jag har huvudvärk.. Hmm huvudvärk har jag inte haft nu på några dagar. Eller hade det lite idag men tog inte huvudvärkstablett.

Så försökte hon få mej att käka en glass förut.. Jag gav en till henne och hon sa "men ska inte du ha någon.. varför inte?".. Hon vet att jag inte äter sånt skräp och  ändå måste hon fråga. Ååh..


Funderar på att börja med ABC-dieten. Iaf några dagar och se om den funkar liksom..


Kommentarer
Postat av: Emmz

Vad är ABC-dieten?



Alla säger att den är så himla bra men jag har ingen aning om vad den är

2009-05-13 @ 13:53:53
URL: http://dansarrunt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0