Ångest

Ååh vad jag hatar det. Jag hatar det sjukt mycket. Jag vill inte känna så här. Varför kan det inte ta slut. Varför kan inte jag få må bra. Jag vill så gärna men jag tror att den delen av mitt liv där jag kommer må bra ligger långt härifrån. Alldeles för långt. Känns som om jag aldrig kommer få må bra.. Inte på riktigt. Inte kunna säga att jag har dåliga dagar ibland men att jag mestadels är lycklig. Det finns bara inte, även om jag önskar det. Varför just jag ? Varför skulle just jag få detta livet.

Kommentarer
Postat av: J

det är en fråga som jag ställt till mig själv många gånger? Varför fick JAG just detta livet...

varför jag?

2009-05-24 @ 01:00:33
Postat av: F

Jag känner igen mig själv så väl i de här...jag hatar det.

Men kämpa på, jag finns om det skulle va nått så du vet lixom :)

2009-05-24 @ 16:36:47
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner precis samma varför just jag...

Men kämpa på! Jag finns här så du vet :)

2009-05-24 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0