Att jag aldrig lär mej..

Klockan är snart tre. Jag är fortfarande uppe. Ååh.. Jag ska upp tidigt också haha. Jag får väl tvinga upp mej. Jag önskar att  jag kunde lägga mej tidigare men jag kan inte sova förrän klockan är som nu.. Mitt i natten.
Sitter och tjötar med folk på msn.. Gör ingenting vettigt. Borde sova.

Usch jag bara babblar om ingenting egentligen. Skittråkigt för er att  läsa men jag hade bara lust att skriva något.

Nejnej, nu måste jag faktiskt sova. Eller det kommer väl ta minst en timme för mej att somna. Kommer springa upp och ner för att kolla om spisen är avstängd och sånna grejer. Jag är så nojjigt. Det luktar typ alltid rök i mitt rum för att min granne röker på sin balkong och då luktar det in hit. Jag kan ju inte ha stängt fönster hela tiden. Gillar att sova när det är kallt.

nej som sagt jag bara babblar. Gonatt

PoK

Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg :D

2009-05-20 @ 22:33:56
URL: http://yenniie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0