Baby I can feel your halo

Jag har legat inne hela dagen. Varit ute i högst 15 minuter och det var när jag följde med syrran ut och lekte.
Har ingen lust att gå ut o detta tråkiga vädret. Jag har börjat frysa så fruktansvärt mycket. Förr kunde jag gå ut i bara en tjocktröja utan att frysa men inte längre. Och ni behöver inte ens nämna vad det beror på för det vet jag nog själv isf...

Och J... Jag tänker på dej gumman. Jag finns här om du vill prata. Natt som dag.


Imon så ska jag ringa ett jobb som jag hoppas jag ska få.. Dom har inte ringt mej än och jag har varit lite seg med att ringa dom också. Men imon ja då ska jag fan ringa. Jag måste.  Håll tummarna för mej :)





You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0