bakis ?

Om jag är haha. Fyfan säger jag bara. Inatt typ runt 2 så åkte jag till K.. Där fanns det whisky. Jag var inte direkt sugen så jag tackade nej.. Men sen blev det en shott.. sen en shott till osv. Blev kanske 4-5 stycken. O jag hade ju inte direkt ätit något på dagen så jag blev skitfull snabbt. Sen gick jag och D hem. Jag var helt borta. Sprang upp och spydde. Tog med mej en hink in i rummet och där låg jag hela natten och spydde.
Så som ni förstår så mår jag inte direkt bra idag. Har knappt ätit någonting, vilket är bra. O så har jag haft grymt ont i hela kroppen också.. Det var ganska jobbigt att gå runt på liseberg i flera timmar när jag hade så ont. Men jag hade ändå kul:)

Sen fick jag skäll av mammas kompis. Hon blev arg för att jag kommenterade at jag hade ett fettoansikte. Hon sa att hela jag var smal.. Men vart då ? Jag vet att jag är tjock, knubbig, fet jaa vad mer ? Jaja skriver mer senare.

puss på er

Kommentarer
Postat av: VIZLEE

"Jag vet att jag är tjock, knubbig, fet jaa vad mer ? "

dum som fan är du också =)

2009-05-05 @ 15:42:49
URL: http://vizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0