blåser iväg

Kom precis hem. Gud va kallt det är ute ! och så ösregnar det också. Först gick jag utan paraply men sen fick jag springa upp igen och hämta ett.  Efter ett tag märkte jag att paraplyet va sönder så det  var ingen idé att ha det framme.
Gick inte till ams, fick ta bussen, mina fötter var dyngsura och jag blåste typ iväg så det var ingen idé att gå.

Nu ringde min galna farmor också. Hon har blivit inlagd... igen.
Hörde mamma snacka med henne o tydligen hade två poliser kommit och hämtat henne när hon satt och spelade poker med en vän. Hon vill att jag ska komma och hälsa på.. Men det tänker jag inte göra. Har aldrig haft någon bra kontakt med henne ändå... Varken med henne eller pappa. Lite synd men jag bryr mej inte längre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0