Blir sugen på allt

Kollade precis på Tonårsliv. Det var sista avsnittet :( Lite tråkigt. Tyckte det var riktigt bra.
Men har fortf Joanna från tonårslivs blogg att läsa hehe . Alltid trevligt :)

Börjar bli hungrig också... Hmm. Jag får lägga mej tidigt ikväll kanske så jag inte börjar hettsa. Kvällarna är alltid värst jag blir sugen på allting. Usch !!
Men nej jag tänker inte äta. Jag får sitta och klistra i min lilla thinspobok :) Har ju inte gjort så myckket i den så det är ju en bra idé..


Kanske kan göra en kopp kaffe.. Så jag blir mätt för ett litet tag iaf. Japp det ska jag göra :)


Kommentarer
Postat av: Catherine

Men lilla du, man kan inte bara sluta äta! :( Ät mindre portioner istället! Men fortfarande lika ofta, jag lovar det hjälper!



Jag har också följt tonårsliv på TV:n, skulle du kunna ge mig adressen till Joannas blogg? Hade varit supersnällt!

2009-05-13 @ 10:59:06
URL: http://the-crooked-teeth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0