Djurplågeri

Jag är så jävla arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hur fan tänker du? Har du ens något att tänka med ?

Min pappa och min brors katt har fått kattungar för andra gången. Dom första kattungarna vet jag inte vad som hände med.. Snackade precis med brorsan som berättade att dom kommer döda kattungarna. Jag blir skitledsen. Jag har sagt att jag kan ta katterna och det sa jag första gången också men då åkte jag till Turkiet och när jag kom hem så hade dom gjort sej av med katterna.

Nu snacka brorsan om att dom ska dränka katterna !! eller ah, pappa ska göra det. För det är min kära pappa som inte har någon hjärna tyvärr, han har inga känslor, han har ingenting !

Jag har stor lust att anmäla honom. Gör inte jag det så kommer mamma göra det iaf.

Jag borde anmält honom för längesen ! När vi hade våran älskade vovve Z. Men jag var liten då.. Men så som han behandlar djur.. herregud han borde inte få vara nära dom !

Kommentarer
Postat av: S

du borde verkligen anmäla det dära!

dränka kattungar? oskyldiga..

fy vad hemskt. Hoppas det blir en bra lösning på allt. Och du, sköt om dig :)

2009-05-15 @ 23:34:21
Postat av: Nathalie

Så jävla dåligt. Vill man inte ha kattungar får man förfan hålla katten inomhus eller kastrera henne. :S

2009-05-19 @ 18:47:21
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: Celine :)

Vilken idiot!!!! :[



Bli gärna medlem i min anti-djurplågeri kampanj här:

http://www.emot.se/namnlistor/79/



Ps. Tipsa om den på din blogg så att kanpanjen blir större och vi får fler medlemmar!

2009-07-12 @ 18:48:20
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0