En arg vän...

Jag träffade min vän E igår. Det var väldigt längesen och jag hade verkligen saknat henne. Allt var som vanligt... Vi tog en fika i stan sen tog vi spårvagnen till henne.. Jag smsade lite med J, och det märkte ju hon såklart och frågade vem det var.. Jag sa inte först men när hon sa att hon trodde hon ändå visste så berättade jag.. och jovisst det var det hon hade tänkt att gissa. Det förvånar mej inte. Hon känner mej fortfarande lika bra som hon gjorde förut..
Hon blev arg på mej och sa att jag inte skulle hålla på med sån skit men det gör jag ändå. Jag tänker inte sluta. Inte nu !!.

Ått middag för en stundsen. Tog 2 st pannbiffar. Det räckte.



A beautiful picture :)

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

HEJ! :D

är du intresserad av en ny bloggdesign? :*

2009-05-19 @ 18:46:27
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

och din vän E, smsade mig!



Aldrig att någon eller något ska få komma mellan oss två och våran kamp! ALDRIG

2009-05-21 @ 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0