Fortfarande vaken

Usch.. Jag borde egentligen sova. Vad gör jag uppe ? Jo jag liggger och kollar när D spelar poker hehe.
Jag är inte heller direkt trött. Fast jag önskar att jag var det. Kommer ju vara svintrött imorgon. Men vad gör det ? :P
Nee jag ska sova senast halv 5 iaf.. Så jag får några timmars sömn..

Jag hatar att sova själv.. Det är därför det blir så sent. Jag är så töntig.. Måste alltid titta under sängen så ingen ligger där. Det måste vara för D.s historia en gång .. Det var något med en tjej som kom hem sent en natt och så ringde polisen på dörren och springer in.. Och under hennes säng ligger en galning med en yxa.. Han hade planerat att döda henne. Visst historian är inte sann men den skrämde upp mej rejält haha.

Nu ska jag kolla färdigt på turneringen som D spelar.
Sen måste jag sova !!! Så nu säger jag gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror faktiskt inte du skulle tycka om det om du hade det, lagom är bäst.



Du får ju större bröst om du går upp i vikt.

2009-05-16 @ 09:09:25
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
Postat av: Jackie

Tack så mycket! :)

Överätning suger, men man ska komma ihåg att det är aldrig försent att vara duktig igen, hur dåligt det än går. :)

Kram!

2009-05-16 @ 12:23:56
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0