frukost

Godmorgon på er. Eller ska jag säga god eftermiddag haha.
Jag satte väckarklockan på 11 men jag snoozade alldeles för länge och tillslut stängde jag av den. Trött eller vad ?
Nee jag måste fan pallra mej upp ur sängen nu om jag ska hinna gå i stan med D innan jag hämtar M.

Måste äta frukost innan jag går också. Blir som vanligt en knäckemacka med en kopp kaffe.
Vet ni... Någonting som jag saknar jättemycket är fil och cornflakes .. Det kanske jag tillomed har skrivit här någonstans i bloggen. Men det är synd att jag inte kan äta det.
Men nu försöker mamma med att köpa special k  men det är fortf hur många kcal som hellst där i. Ne jag får skippa det så får J tycka synd om mej haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, jaaa, visst är det synd om dig min vän!

Men ack, så fina vi kommer att bli! :)

2009-05-06 @ 15:53:53
URL: http://metrobloggen.se/tryling

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0