Godmorgon

Har precis gått upp. Hjälpt min syster med maten lite :) Men jag tror jag försöker att hålla mej till middagen. Det är onödigt att äta nu när klockan är halv 2. Onödiga kalorier.


Annars då... Ska nog klippa mej idag, mitt hår är så slitet så det behövs verkligen. Men det blir bara topparna. Skulle gärna ha kort men jag vet att jag alltid ångrar mej när jag klipper det kort så.

Nee nu ska jag gå och fixa ihop ett vitaminglas som jag så fint kallar det. Mamma köpte vitaminer till mej igår då jag inte får i mej tillräckligt. Tror dom hette multikvinna haha. Sån brustablett ni vet ?


Där hittade jag bild också haha. Vad löjlig jag är. Ne men det är sånna fast det var ännu mer vitaminer i min. Det är ju ganska bra att ta om man inte får i sej frukt och andra grejer. Kostade bara 23 kr. Fast den på bilden kostar 19.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: lina

vet du om det är några kalorier i den?

2009-05-06 @ 08:59:50
URL: http://utansockar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0