Igår

Jag var ju som sagt på liseberg igår haha. Hmm.. Vi gjorde 5-kampen och jag kan säga att det gick ju inte så bra för mej. :P På första grejen så skulle man kasta morötter i en hink jag fick i kanske 2 st, dom andra fick i 8.. Så där kom jag sist. På andra grejen skulle man skjuta ankor haha. Där kom jag 3:a istället för 4:a.. Men det var för att D, råkade skjuta en anka åt mej. O sen gick vi till någon grej där man skulle spruta vatten i en bil som rörde sej så att bilarna gick framåt.  Där kom jag 3:a igen och D, kom sist haha:P
Sen så hamna vi på en sån grej där man ska banka ner grejer som hoppar upp.. Vettefan vad det heter. Jag var kass iaf.
O nu ska ni få höra... På sista grejen så skulle man rulla upp bollar så dom träffade olika hål.. O när man träffade så gick ett tåg framåt. MITT TÅG VANN. Haha det trodde jag inte så kass som jag varit innan. Men jag vann ingen stjärnvinst :( Men fick någon skitgrej med balder på haha. O så fick jag Nallen som Daniel vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0