Ingen bra dag.

Tog en bit kladdkaka. Ångest. Varför ?
Först en tugga, sen en till. Den tredje spottade jag ut och så slängde jag skiten. Så onödigt...
Jag är onödig.

Ingen bra dag alls. Var och lämnade in min mobil Jävla skit mk... Kom dit o så sa killen att jag inte kunde få en ny utan dom var tvugna att lägga in den på lagning. Om några dagar får jag veta om det blir gratis eller om dom anser att jag gjorde sönder den själv. Då sa jag att om det kostar vill jag inte reparera den.. Men då kostar det 275 kr eller om jag vill skrota den 200 kr. ? Herregud. så jag sa att då skiter jag att ens lämna in den.
Men då var killen schysst och sa att han kan ta bort den avgiften om jag väljer att inte reparera den. Så det var väl det enda bra idag då.

Beställde även en mobil till dz, får hoppas han får den snart. Har även hittat en snyggve mobil till mej själv. Åh vad jag vill ha den.. Tyvärr är det samsung och jag vill hellst ha sony.. Men finns inga  snygga touch..
Om någon vet någon snygg touch med sony så säg gärna till.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0