Jag är bra!!

Igår och idag har jag varit skitbra :)
Igår kom jag upp till cirka 200 kcal, men jag säger 300 ifall att jag missat något:P
Och idag har jag väl kommit upp till typ 3-400 kcal. Jag är nöjd. Ska inte äta något mer idag, trotts att jag har 100 kcal kvar att äta för haha, men det är onödigt.

Så vad har hänt idag? Jag vaknade hos D, vi skulle åka in till stan men vi vaknade lite för sent så det sket sej. Runt 4 åkte jag hem, men innan jag hade hunnit gå av spårisen så ringde D, och frågade om jag ville följa med till allum, han hade bilen så.
Jag gick och hämtade min lillasyster så åkte vi allihop:) Jag köpte ett par skor, det behövdes verkligen, shit alla mina skor e trasiga. Så blev det ett par jeanslegging och en t-shirt:) Köpte även en tjocktröja till D, för han hade inte fått någon födelsedagspresent av mej än:)

Nu blir det poker. puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är så duktig! :D <3

2009-05-29 @ 23:10:20
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Longwaydown

Det är ju svårt att fasta det är de, men tänk bara på vad du vinner på det, vilken kropp du kommer få osv... olla på bilder är ett tips, både p åså du villse ut och så du inte vill se ut, och jag kan ju alltid peppa dig

Stay Strong kram

2009-06-11 @ 00:11:59
URL: http://longwaydown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0