Jag vill, jag kan, jag ska

Gick upp för en stund sen. Har precis ätit frukost. Blev en liten knäckemacka och ett glas vatten. Skulle gissa på 50 kcal högst (?) Nu ska jag hålla mej tills middagen, får inte äta innan.

Ska ner till ica strax också... J, hade varit och köpt något som hette viktkontroll , skall tydligen öka förbränningen och minska sötsuget. Kostar 55 kr för 20 tabletter tror jag. Men det är värt att prova :) Fast mamma kommer bli galen.
Förut har hon inte riktigt brytt sej om att jag hållt på med sånna här grejer men nu blir hon nästan arg när jag tar en knäckemacka till frukost.  Men jag bryr mej inte, jag ska gå ner. Jag måste gå ner.


Jag vill, jag kan, jag ska !

Kommentarer
Postat av: novembersara

SV: Åh, tack söta du :) Hur hittade du till min blogg? :)

2009-05-04 @ 13:00:16
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: novembersara

SV: JAHA :) Vad fin header du har.

2009-05-04 @ 13:09:32
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0