Kallt.

Jag sitter ute nu med Melinda. Hon ville sola men här uppe är det ingen sol tyvärr haha. Men får väl sitta här en stund för hennes skull..

Jag skrev ju att jag skulle fasta idag. Men när jag gick upp så hade mamma gjort köttbullar och potatis.. Jag var tvungen att ta.. Men jag sket i potatisen.. Så det blev 5 köttbullar. Jag tänker inte äta någon middag idag iaf. Det räcker med det jag har ätit nu..

Ska strax till min mormor också. Vi skulle egentligen åkt tidigare men hon skulle till min morbror först.

Jaja, nu ska jag springa efter syrran som cyklar iväg =)


Kommentarer
Postat av: Em

Hoppas du får en bra lördagkväll!

Ska du titta på ESC?

Kram, Em

2009-05-16 @ 17:17:29
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Em

sv: jag har inte riktigt bestämt mig än, men det är mycket möjligt.

Kram på dig!

2009-05-16 @ 19:55:10
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0