Kan någon förklara varför...

Jag vet inte vad det är med mej... Jag kan inte ta till mej när folk säger något bra om mej.
T.ex nu för bara några minutersen.. Mamma kom fram och sa "Vad ovanligt det är att se dej i jeans det är verkligen jättefint".. (Jag använder aldrig jeans). Men istället för att säga tack eller vad man nu ska säga så vände jag mej bara om.. och hon försökte igen.. Då sa jag typ "mm tack".. ganska tyst. Det spelar ingen  roll om jag skulle kännt mej som världens snyggaste jag hade ändå inte kunnat ta till mej vad hon sagt.
Jag blir nästan ledsen när hon sa så.. För jag ville inte höra det..

Jag vet inte varför det är så.. Varför vill jag inte höra när nägon säger något sånt om mej ? Borde jag inte bli glad istället. Tydligen inte... 


Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Snygg blogg!



Hoppas bara att din mamma inte blev ledsen, när du bara vände dig om. Din mamma verkar snäll tycker jag! Ge henne en kram vet jag! ;-)



Här får du en kram från mig!!!!

2009-05-11 @ 15:44:46
URL: http://www.metrobloggen.se/sizezero

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0