magen värker

Har varit vaken hela natten. Onödigt att gå o lägga sej nu liksom.
Kan inte sova. Magen värker... Men jag kan inte äta frukost riktigt än för då kommer jag inte kunna hålla mej till middagen och det måste jag. Det räcker med frukost och middag... Om ens det.

Förresten, sa ju igår att jag skulle köpa något som hette viktkontroll.. Dom hade inte det så fick köpa äppelciderkappslar istället. Dom kostade lite mer men J har ju viktkontroll så då kan vi ju jämföra vilket som är bäst.

Jaja får iaf bli en kopp kaffe. 2 kcal. Om jag skippar mjölken!! Vilket jag inte gör, trotts att det inte är det nyttigaste. Men om jag tar pyttelite så blir det nog bra. Då kan jag hålla mej mätt ett tag också.

puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hur lång är du? Och hur mycket väger du? :S

2009-05-05 @ 09:29:11
URL: http://slim.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0