Mitt hjärta gick upp till 180

Asså shit. Ni fattar inte vilken panik jag fick.
Jag läste J,s blogg. Gud... Det var ett ganska långt inlägg men mitt hjärta gick upp i 180 och jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Skulle hon lämna mej nu.. Skulle hon svika mej ? Vad hade hänt som fick henne att helt plötsligt bli en annan person..
Ah men nu snackade vi på msn och jag sa "du får börja äta om du vill asså det är ok".
Men då förklarade hon alltsammans och vilken lättnad.

J, lämna mej aldrig. Vad skulle jag göra utan dej ? <3

Kommentarer
Postat av: J

Vad skulle JAG göra utan dig??

Nä, att jag skulle lämna dig?

Det skulle aldrig komma på fråga!

Jag tycker om dig för mycket bara för att svika dig.

Kommer du inte ihåg, vi ska ju träffas i sommar?

Vi ska kämpa tillsammans, det har vi sagt, och jag håller dom orden, jag lovar dig! <3

2009-05-07 @ 23:40:20
URL: http://metrobloggen.se/tryling

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0