Pokernörd

Sitter och spelar poker nu.. Som vanligt  haha. Är det enda jag gör på dagarna typ. Tråkigt liv ? Yes.
Ge mej ett jobb tack !!! Det skulle verkligen behövas. Orkar inte gå hemma mer. Ni som varit arbetslösa ett år, ni vet nog vad jag menar.
Har sökt massa jobb sen studenten men får ju fan inget. Jag skulle aldrig gått medie-utbildningen. Fyfan va tråkigt det var. Jag och lärarna kom inte överens... O så går det ju bara massa skitsnack överallt.

i 3:an blev jag vän med C. Jag slutade umgås med min dåvarande bästa vän E. o  gud vad jag saknar henne. Jag önskar att jag kunde gå in i hennes hjärna och försöka få henne att förstå att det hon gör är FEL. Men det kommer hon aldrig förstå.  Jaja nu blir det middag :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0