Rubrik

Sitter här och spelar poker, går upp och ner hela tiden moha :)
Jag är glad idag... Måste vara att det går bra nu, idag har jag ätit en knäckemacka med keso, tog även en brus innan jag åt.
Igår kväll drack jag vin, men en vinplaska inehåller typ 60-70 kcal så jag kom iaf inte över 500 kcal... Tror jag inte iaf (?) Iaf inte mycket över isf. Skööönt!

Mammas vän + dotter kom över idag runt 1-tiden. Hon ska jämt hålla på o driva med mej, om att jag är så tjock. Sluta tack! Jag vet att hon gör det för hon tycker att jag är dum i huvudet som vill gå ner i vikt, hon tycker jag är smal som en pinne. Hon påpekar det nästan varje gång hon är hos oss. Men jag är inte smal som en pinne, jag vet det så det är ingen idé att säga sånna saker till mej!!!!

Nu ska jag och D fixa lite middag tror jag. Får se vad det blir för gottigt. Det blir mitt sista mål för idag, kanske tar en knäckemacka ikväll om jag blir för hungrig men ska försöka hålla mej!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0