Sill dubbel

Sitter just nu och spelar poker :) En sill dubbel, haha.  Brukar vinna på den så. O nu behöver bara en till åka ut så får jag lite cash. Göttans..
Och nu hände det en åkte ut och jag vann.

Ligger i min säng och kollar på Hells Kitchen.
Var hos D förut. Vi gjorde inte så mycket, han satt vid sin data och jag satt vid min haha. Fanns inte så mycket att göra. Sen gjorde hans pappa mat. Vettefan vad det var för något men det luktade gott. Jag tog ingenting, sa att jag var mätt.

Ska lägga mej tidigt hade jag tänkt .. Så det blir nog ganska snart. Ska försöka sova iaf.

puss

Kommentarer
Postat av: R

Hell's Kitchen is the shit! Grym serie haha ;)

2009-05-06 @ 05:23:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0